Udržitelná móda – fikce nebo realita?

Jeden z nejskloňovanějších pojmů současného módního světa — udržitelnost — bude i tématem prvního dílu série moderovaných diskuzí ve středu 16. června 2021 od 19 hodin.

  • Jsou čeští spotřebitelé připraveni kupovat udržitelné značky oblečení?
  • Jak se mění technologie a množství vyrobených produktů pod tíhou environmentální zátěže fast fashion?
  • Je lokální módní design symbolem udržitelnosti?
  • Jaké projekty vznikají pod rukama studentů NEWTON University?

Na nejen tyto otázky vám odpoví diskuze o udržitelné módě.
Jako hosty jsme si pozvali:

  • Ludmila Navrátilová — vedoucí Centra marketingu a garantka specializace Marketing NEWTON University
  • Ondřej Parpel — CEO — OPT OnDemand
  • Barbora Geršlová — Country Sustainability Manager IKEA CZ/HU/SK, dříve Head of Buying / Sustainable Responsible Freshlabels
  • Joanna Santarius — NEUMĚLKYNĚ, Junior Digital Specialist & Graphic designer a studentka NEWTON University

Více informací najdete ve facebookové události.