Vyučující marketingu na NC ve FORBES

30. března 2016

Jeden z našich vyučujících marketingu Karel „Mindless“ Novotný sepsal pro časopis Forbes 10 rad, jak si vybudovat úspěšnou značku. Mrkněte na to!


Karel Novotný se marketingu a reklamě věnuje 18 let. Prošel několika agenturami a pracoval pro stovky značek, kterým pomáhal chytit se či upevnit svou pozici na trhu. Dnes pracuje na volné noze a prezentuje se zejména pod svým alter egem Mindless. Soustředí se na poradenství ve strategii značek a marketingu, na tato témata přednáší a školí. Pro Forbes.cz sepsal seznam základních pravidel, kterými by se značky, které chtějí uspět, měly řídit. A všechny své rady ilustruje příklady z praxe.

 

Rady naleznete v článku na: http://www.forbes.cz/vybudujte-si-uspesnou-znacku-10-rad-jak-na-to

Zpět Vytisknout stránku



Rychlý
dotaz
Co pro vás
chystáme
Novinky na
email