Marketing a Brand management

Každá dobrá značka musí vyprávět svůj jedinečný příběh, který budou zákazníci milovat! Naučíme vás, jak na to.

Dobrá značka je základ úspěchu. Každá dobrá značka musí vyprávět svůj jedinečný příběh, který budou zákazníci milovat. Pravdou je, že takovou značku by dnes chtěl mít každý, ale jen málokdo nad firemní komunikaci umí přemýšlet v širších souvislostech. My máme odborníky, kteří vám předají to nejlepší, co v nich je. A věřte, že je toho hodně.


Kde a v jaké formě vzdělání poskytujeme obor Marketing a Brand management

Tento obor poskytujeme na bakalářském stupni v prezenční i kombinované formě studia v Brně i v Praze.

 

Náplň oboru

Obor nabídne studentům hlubší vhled do aktuálních trendů řízení značek včetně on-line prostředí. Kromě teoretických znalostí z oblasti marketingu bude velký důraz kladen na praktickou část výuky pod vedením zkušených pedagogů, kteří úspěšně budují nejen svoje značky, ale i svůj business. Obor si klade za cíl připravit skutečně praktické marketéry, kteří budou do reálného trhu vybaveni mnohem hlouběji než absolventi standardního marketingového oboru - především v oblasti strategického řízení značek. Velkým benefitem studia bude možnost získávání praktických zkušeností ve studentské komunikační agentuře pod vedením špičkového marketingového odborníka Karla "Mindless" Novotného.

 

Obsah studia

Studium kombinuje vysokoškolskou teoretickou výuku, praktické semináře, manažerský výcvik a praxi v reálném firemním prostředí. Zvláštní důraz je kladen na znalosti z oblasti marketingu, současných trendů a marketingových nástrojů.

 

Jaké znalosti, dovednosti a schopnosti získáte?

  • ekonomické vzdělání odpovídající bakalářskému studiu
  • znalost globálních trendů v podnikání, řízení firem a institucí
  • znalosti z oboru marketing a brand management
  • znalosti z řízení podniku v oblasti marketingu
  • znalosti z podnikových disciplín a finančního hospodaření mezinárodní společnosti
  • principy projektového a systémového myšlení a schopnost aplikovat je v praxi
  • schopnost analyzovat podnikatelské prostředí
  • komunikační a prezentační dovednosti
  • zkušenosti s týmovou prací
  • schopnosti motivace týmu a seberozvoje
  • management firemních systémů
  • schopnost přijímat ekonomické a finanční rozhodnutí a analyzovat jejich dosah
  • schopnost získávat, třídit a využívat informace pro dosahování cílů

 

Uplatnění po úspěšném absolvování bakalářského oboru Marketing a Brand management

Se získanými znalostmi a dovednostmi se absolventi tohoto bakalářského oboru mohou ucházet o pozice středního managementu v oblasti marketingu:

  • řízení lidských zdrojů;
  • Brand managementu;
  • marketingové komunikace a reklamy;
  • firemní ekonomiky a financí;
  • obchodu;
  • projektového managementu;
  • samostatného podnikání;
  • či máte možnost pokračovat v navazujícím studiu magisterského stupně.

 

Nejčastější pozice absolventů tohoto oboru:

  • Marketing manager
  • Brand manager
  • Art director
  • Event manager
  • Kreativec
  • UX Designér
  • Copywriter

 

Nedílnou součástí studijního oboru je praxe

Po celou dobu studia na NEWTON College budete absolvovat pracovní stáže, které Vám při vstupu na trh práce zajistí náskok před konkurencí. Spolu s vysokoškolským diplomem obdržíte Certifikát o absolvovaných praxích, který se stane součástí Vašeho profesního životopisu a získáte tak velký náskok před svými vrstevníky.

 

Studijní plán

 

Přečtěte si další důvody proč studovat na NEWTON College

 

Zpět Vytisknout stránku



Rychlý
dotaz
Co pro vás
chystáme
Novinky na
email