Bakalářské studium na NEWTON College

Srovnání profesních zaměření

Vyberte si nejvhodnější bakalářské profesní zaměření

Globální podnikání a management

Výuka probíha v češtině

gpm

Tvořte strategii společnosti, buďte pánem svého času a neste zodpovědnost za svá rozhodnutí. Globální podnikání a management je obor vycházející ze současných světových trendů v této oblasti. Rozvíjejte své osobnostní rysy, probuďte a zdokonalte vaše manažerské myšlení. Teoreticky i prakticky si to vyzkoušíte na seminářích a manažerském výcviku. 
 

Důraz na
  • Ekonomicko-manažerské kompetence
  • Propojení teorie s praxí
  • Přípravu pro výkon manažerských funkcí i vlastní podnikání
  • Orientaci v globalizovaném business světě
  • Rozvoj business potenciálu
Klíčové předměty
  • Psychologie pro manažery
  • Podniková ekonomika I.
  • Krizový management

Psychologie pro manažery

Výuka probíha v češtině

Jelínek banner

Správného manažera nedefinují pouze ekonomické výsledky, ale i to, jak funguje jeho tým. V tomto profesním zaměření vás studiem provede profesní garant PhDr. Marian Jelínek, Ph.D. Naučíte se v něm správně jak svůj tým správně vést i motivovat. Pro to jsou důležité nejen manažerské schopnosti, ale také znalosti z oblasti psychologie a komunikace. 

Důraz na
  • Ekonomicko-manažerské kompetence
  • Propojení teorie s praxí
  • Schopnost efektivní práce s lidmi a využití jejich potenciálu
  • Aplikaci psychologických metod do managementu
  • Osobnostní rozvoj a posilování soft skills
  • Výuku v malé studijní skupině
Klíčové předměty
  • Emočně inteligentní leadership
  • Psychologie pro manažery
  • Management lidských zdrojů I.

Marketing a Brand Management

Výuka probíha v češtině

Karel Novotný

„Dokonalá značka neexistuje, značka je proces,“ říká Karel Novotný, garant zaměření Brand Management. Nejen díky němu pochopíte souvislosti procesu budování moderních značek, osvojíte si základy psychologie a filozofie a nástrojů brand managementu.

Důraz na
  • Ekonomicko-manažerské kompetence
  • Propojení teorie s prací na reálných zakázkách
  • Marketingové trendy
  • Tvorbu a proces budování značek
  • Kultivaci kritického a systémového myšlení
  • Rozvoj osobnosti manažera
  • Výuku v malé studijní skupině
Klíčové předměty
  • Marketing
  • Integrovaná marketingová komunikace
  • Psychologie pro manažery

Digitální marketing

Výuka probíha v češtině

Řezáč banner

Jak funguje spojení designu, marketingu a managementu vám vysvětlí garant profesního zaměření Digitální marketing – Jan Řezáč. Pochopíte v nich principy intergrované marketingové komunikace, mediální strategie a vedení mediálních kampaní od A do Z.

Důraz na
  • Ekonomicko-manažerské kompetence
  • Propojení teorie s prací na reálných zakázkách
  • Marketingové trendy
  • Oborové znalosti z on-line marketingu
  • Propojení oborových znalostí, psychologie, managementu a marketingu
  • Kultivaci kritického a systémového myšlení
  • Rozvoj osobnosti manažera
  • Výuku v malé studijní skupině
Klíčové předměty
  • Tvorba mediální strategie
  • Proces tvorby webových stránek

Podnikání a management v médiích

Výuka probíha v češtině

Podnikání a management v médiích

Marek Vítek vás jako profesní garant provede zaměřením Podnikání a management v médiích a předá vám své zkušenosti z českých deníků a publicistických pořadů jako novinář, šéfredaktor i ředitel televize. Propojení s ekonomickým studiem vás připraví na redaktorskou i manažerskou pozici se znalostmi sociologie médií.

Důraz na
  • Ekonomicko-manažerské kompetence
  • Propojení teorie s praxí
  • Komunikační trendy
  • Specifika mediálního trhu
  • Posilování komunikačních a negociačních dovedností
  • Rozvoj osobnosti manažera
  • Výuku v malé studijní skupině
Klíčové předměty
  • Vedení mediálních kampaní
  • Výroba a šíření mediálních obsahů
  • Marketing

Mezinárodní finance a management

Výuka probíha v češtině

kolenak banner

Tvořte strategii mezinárodní společnosti, ovládejte její finance, současně efektivně řiďte svůj čas a neste zodpovědnost za svá rozhodnutí. Mezinárodní finance a management je profesním zaměření, které v sobě kombinuje rozvoj znalostí a dovedností z obecné ekonomie, ekonomiky a finančního řízení podniku, managementu v podmínkách globalizovaného trhu i finančních a měnových trhů.

Důraz na
  • Ekonomicko-manažerské kompetence
  • Propojení teorie s praxí
  • Přípravu pro výkon manažerských funkcí i vlastní podnikání
  • Orientaci v globalizovaném business světě
  • Rozvoj business potenciálu
  • Výuku v malé studijní skupině
Klíčové předměty
  • Finanční řízení podniku
  • Finanční trhy
  • Mezinárodní finance

Global Business & Management

Výuka probíha v angličtine

Global businnes management

Global Business and Management je profesní zaměření vyučované v anglickém jazyce s ohledem na manažerskou a podnikatelskou kariéru u nás i ve světě. Poznáte globální trendy a pochopíte principy projektového a systémového myšlení.
 

Důraz na
  • Ekonomicko-manažerské kompetence
  • Propojení teorie s praxí
  • Přípravu pro výkon manažerských funkcí i vlastní podnikání
  • Orientaci v globalizovaném světě
  • Rozvoj business potenciálu
  • Výuku v malé studijní skupině
Klíčové předměty
  • Makroekonomie
  • Mezinárodní obchod
  • Strategický management
Fiala

V profesním zaměření Management zdravotnictví a sociálních služeb se naučíte najít rovnováhu mezi manažerským uvažováním a oborovými znalostmi. Poznáte ekonomickou stránku oboru a získáte předpoklady pro úspěšné vedení zdravotnických organizací. Výuka zaměření probíhá v prezenční i dálkové formě studia a odborným garantem je MUDr. Bc. Tomáš Fiala, MBA.

Důraz na
  • Ekonomicko-manažerské kompetence
  • Propojení teorie s praxí
  • Osobní rozvoja soft-skills
  • Orientaci v problematice řízení zdravotních a sociálních služeb
  • Cílenou přípravu pro výkon manažerské role v oboru
  • Posilování komunikačních a negociačních dovedností
  • Rozvoj osobnosti manažera
Klíčové předměty
  • Psychologie pro manažery
  • Management lidských zdrojů I.
  • Ekonomika zdravotnictví a sociálních služeb

Mezinárodní finance a management

Výuka probíha v češtině

srovnani

Tvořte strategii mezinárodní společnosti, ovládejte její finance, současně efektivně řiďte svůj čas a neste zodpovědnost za svá rozhodnutí. Mezinárodní finance a management je profesním zaměření, které v sobě kombinuje rozvoj znalostí a dovedností z obecné ekonomie, ekonomiky a finančního řízení podniku, managementu v podmínkách globalizovaného trhu i finančních a měnových trhů.

Důraz na
  • Ekonomicko-manažerské kompetence
  • Propojení teorie s praxí
  • Přípravu pro výkon manažerských funkcí i vlastní podnikání
  • Orientaci v globalizovaném business světě
  • Rozvoj business potenciálu
Klíčové předměty
  • Finanční řízení podniku
  • Finanční trhy
  • Mezinárodní finance

Digitální marketing

Výuka probíha v češtině

Digitální marketing

Jak funguje spojení designu, marketingu a managementu zjistíte díky profesnímu zaměření Digitální marketing. Pochopíte v nich principy intergrované marketingové komunikace, mediální strategie a vedení mediálních kampaní od A do Z.

Důraz na
  • Ekonomicko-manažerské kompetence
  • Propojení teorie s prací na reálných zakázkách
  • Marketingové trendy
  • Oborové znalosti z on-line marketingu
  • Propojení oborových znalostí, psychologie, managementu a marketingu
  • Kultivaci kritického a systémového myšlení
  • Rozvoj osobnosti manažera
Klíčové předměty
  • Tvorba mediální strategie
  • Proces tvorby webových stránek

Psychologie pro manažery

Výuka probíha v češtině

Psychologie pro manažery

Správného manažera nedefinují pouze ekonomické výsledky, ale i to, jak funguje jeho tým. V tomto profesním zaměření vás studiem provede profesní garant PhDr. Marian Jelínek, Ph.D. Naučíte se v něm správně jak svůj tým správně vést i motivovat. Pro to jsou důležité nejen manažerské schopnosti, ale také znalosti z oblasti psychologie a komunikace. 

Důraz na
  • Ekonomicko-manažerské kompetence
  • Propojení teorie s praxí
  • Schopnost efektivní práce s lidmi a využití jejich potenciálu
  • Aplikaci psychologických metod do managementu
  • Osobnostní rozvoj a posilování soft skills
Klíčové předměty
  • Emočně inteligentní leadership
  • Psychologie pro manažery
  • Management lidských zdrojů I.

Podnikání a management v médiích

Výuka probíha v češtině

srovnani

Podnikání a management v médiích je obor, který vás připraví na redaktorské i manažerské pozice v mediální, reklamních nebo PR agenturách. Poznáte moderní nástroje a trendy v komunikaci, se kterými se snadněji dostanete k cílové skupině.

Důraz na
  • Ekonomicko-manažerské kompetence
  • Propojení teorie s prací
  • Komunikační trendy
  • Specifika mediálního trhu
  • Rozvoj osobnosti manažera
Klíčové předměty
  • Vedení mediálních kampaní
  • Výroba a šíření mediálních obsahů
  • Marketing
Miroslav Šafařík

Change Management vás připraví na to, jak změny správně vnímat a jak je dále implementovat do firemní kultury. Naučíme vás definovat plnění společných cílů, řízení systémů a kontinuálně zvyšovat efektivnost procesů a výkonnost firmy.
 

Důraz na
  • Ekonomicko-manažerské kompetence
  • Propojení teorie s prací na reálných zakázkách
  • Orientaci v systémech a organizaci podnikových činností
  • Přípravu pro řízení změnových projektů
  • Kultivaci kritického a systémového myšlení
  • Rozvoj osobnosti manažera
Klíčové předměty
  • Podniková ekonomika I.
  • Procesní modelování, analýza a syntéza
  • Zlepšování podnikových procesů I.

Management cestovního ruchu

Výuka probíha v češtině

Cestovní ruch

Management cestovního ruchu vás připraví na úskalí podnikání v turismu založeném na uspokojování potřeb návštěvníků vaší destinace, jejich zájmů, představ i chutí. Zorientujte se ve struktuře i chodu celého odvětví tzv. turistického průmyslu, objevte přitom prostor pro vlastní podnikání či atraktivní zaměstnání v zavedené společnosti.

Důraz na
  • Ekonomicko-manažerské kompetence
  • Propojení teorie s praxí
  • Přípravu pro výkon i řízení činností v oblasti turismu
  • Orientaci v globalizovaném světě
  • Rozvoj business potenciálu
Klíčové předměty
  • Management cestovního ruchu
  • Marketing
  • Komunikační a prezentační dovednosti

Management lidských zdrojů

Výuka probíha v češtině

srovnani

Při studiu profesního zaměření Management lidských zdrojů získáte nejen potřebné penzum odborných znalostí z personalistiky a HR-managementu, ale současně se seznámíte s  psychologickými aspekty manažerské profese, osvojíte si praktické dovednosti práce s lidmi, skupinami i týmy včetně jejich hodnocení, motivace a dalšího rozvoje.

Důraz na
  • Ekonomicko-manažerské kompetence
  • Propojení teorie s praxí
  • Schopnost efektivní práce s lidmi a využití jejich potenciálu
  • Znalost jednotlivých procesů a systémů řízení lidských zdrojů
  • Osobnostní rozvoj a posilování soft skills
Klíčové předměty
  • Psychologie pro manažery
  • Management lidských zdrojů I.
  • Poradenství pro osobní a profesní rozvoj

Marketing a Brand Management

Výuka probíha v češtině

Marketing a Brand Management

Studium Marketingu a Brand managementu vám představí současné trendy v marketingu a řízení značek. Získáte znalosti o řízení podniků v oblasti marketingu, zlepšíte své komunikační a prezentační dovednosti nebo schopnosti motivace týmu a seberozvoje.
 

Důraz na
  • Ekonomicko-manažerské kompetence
  • Propojení teorie s praxí
  • Marketingové trendy
  • Tvorbu a proces budování značek
  • Rozvoj osobnosti manažera
Klíčové předměty
  • Marketing
  • Integrovaná marketingová komunikace
  • Psychologie pro manažery

Dobrodružství s cílem NEWTON College